Thursday 20 January 2011

C 426

Dear my becoming 24th and becoming 26th.
The blue and the green.

Selamat ditambahkan umur. Tahniah. Allah telah beri lagi peluang kepada kita untuk perbaiki diri lagi. Selamat hari jadi. Biarpun khabar kamu berdua tak lagi aku dengari dek kerana kesibukan yang melanda diri masing-masing, aku hanya mampu berdoa semoga Allah sentiasa lindungi kamu dan merahmati kamu selalu. InsyaAllah. Maafkan segala kesilapan dan kekhilafan. Sepanjang pengenalan kita, banyak kesilapan yang aku lakukan dek kerana kekurangan diri. Adakah aku telah mensia-siakan kalian? Sementara nyawa masih ada, kiranya sempat untuk aku mengucap kesyukuran kerana Allah mengurniakan kalian dalam hidupku. Tak aku sangka, kamu berdualah yang paling banyak mengajar aku, dan menjadikan aku seorang yang lebih matang. Jazakallah khairan kasiran. Selamat menempuh alam yang lebih mencabar. Di mana pun kalian berada, InsyaAllah. Tak kita jumpa di sini, janjilah untuk bertemu aku di syurga kelak.

Heh. Mereka berdua ini orang yang hebat. Jangan main-main. =)

Er. Aku minta maaf sebab terpaksa post awal. Aku tak reti nak set masa automatik. haha. Disebabkan aku sibuk mahu prepare untuk exam aku, jadi baik prepare kalian punya ucapan awal-awal kan? Hehe. Dan disebabkan aku kesempitan masa, tak dapat nak cerita panjang lebar. Takpe, kamu berdua mesti paham, kan? =).Sangeul Chupka Hamnida ~

Selamat menempuh mid-sem, ucu. Nanti kita date ramai-ramai dengan Umi kat KLIA eh. ^^

C 426. Jangan rompak bilik aku okeh.

No comments: