Thursday 28 July 2011

Aku suka kau tapi dia yang datang.

Sclorosis.

Harimau vs Singa.

Gaduh dengan bestfren.

Sakit kepala.

Bubur Hanzalah.

Kawin masal.

Ramadan =)

Bumi Cinta.

Furqan.

Solusi.

Owl City.

?
....

D or d?

...

Macam pilih calon suami..

Aku minat D tapi d yang datang.
D lagi kacak dari d, tapi d pun manis.
D lagi sempurna, tapi d boleh mengajar aku jadi sempurna.
D digilai ramai, tapi d sikit je orang minat.
Aku tak suka d, tapi sangat-sangat suka D.
Tapi bak kata orang, cinta boleh dipupuk.
Aku rasa aku akan suka d.

Din atau din? hahahaha. Ngarut !

Semoga Allah tunjukkan aku jalan yang PALING baik bukan untuk aku sahaja, untuk keluarga, untuk agama untuk dunia dan akhirat ! Hm, masa menunggu untuk D atau d pada 7 September ini. Cewaahhh.

1 comment:

Ciksu said...

mak rasa mak tau salah satu D tu, tapi satu lagi ape ye?

~Rozana