Thursday 1 November 2012

Still, you.

Takde benda nak cakap.

Dah lama beno tak menulis. Lama juga fasa pembekuan idea berlaku. Terlalu banyak perkara berlaku. Aku juga seperti sudah kehilangan bakat menulis. Mungkin sudah lama kurang pembacaan. Barangkali. Fasa identiti vs keliru peranan mengikut teori pakar Psikologi, teori Psikososial Erikson sudah tamat. Mengikut umur aku yang sudah 20 tahun ni, sekarang adalah fasa Intimasi vs Isolasi. Erk. Apa kaitan? Anyway, aku still rasa aku masih mencari diri aku yang sebenar. Masih perlu cari 'diri' aku sehingga aku benar-benar mencapai KPI Tuhan. Aim for the moon, walaupun akhirnya jatuh pada bintang, at least, aku puas sebab aku dah berusaha. Berusaha bukan ala kadar, tapi usaha dengan keringat susah payah. Supaya ia menjadi satu bukti kepada apa yang diperkatakan. Kamu cinta Allah? Prove it. Prove it not by words.

1 thing, I still love this blog. Lari lah aku pergi tempat lain, blog ni jugak nampak paling sedap mata aku nak pandang. Cewah.

Till then, I'll be back. InsyaAllah.


No comments: